Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Marki IT na szczycie wartości

Marki IT na szczycie wartości

Marki IT na szczycie wartości

CZQ>PL>MARKETING
Marki IT na szczycie wartości

Interbrand’s Best Global Brands ujawnia, że w 2014 roku Apple i Google zdominowały zestawienie najdroższych marek świata. Apple osiągnęło wartość 118,9 miliardów dolarów, co oznacza wzrost o 21% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Google, wycenione na 107,43 miliardów dolarów, także odnotowało imponujący wzrost wartości o 15%.



To historyczny moment, ponieważ po raz pierwszy w rankingu dwie marki przekroczyły granicę 100 miliardów dolarów. W pierwszej dwudziestce znalazły się także inne znane marki IT:




IBM - 81,6 mld dol. (+3%)
Microsoft - 61,2 mld dol. (+3%)
Samsung - 45,5 mld dol. (+15%)
Intel - 34,2 mld dol. (-8%)
Cisco - 30,9 mld dol. (+6%)
Oracle - 26,0 mld dol. (+8%)
HP - 23,8 mld dol. (-8%)
Amazon - 15. pozycja w rankingu

Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.