Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Wakacyjny dołek notebooków – co się dzieje na rynku?

Wakacyjny dołek notebooków – co się dzieje na rynku?

Wakacyjny dołek notebooków – co się dzieje na rynku?

CZQ>PL>MARKETING
Wakacyjny dołek notebooków – co się dzieje na rynku?

Według ustaleń Digitimes Research, w lipcu 2014 roku pięciu największych producentów laptopów dostarczyło na rynek o 25 proc. mniej urządzeń niż w czerwcu. Największe spadki odnotowały firmy HP i Lenovo, które ograniczyły dostawy o 30 proc. miesiąc do miesiąca.

Warto zauważyć, że firmy Acer i Asus również zmniejszyły dostawy, choć w nieco mniejszym stopniu – o 20 proc.. W przeciwieństwie do nich, Dell zwiększył liczbę dostarczanych laptopów, co może świadczyć o jego silniejszej pozycji na rynku.

Dane wskazują, że w okresie od stycznia do lipca 2014 roku, dostawy laptopów na świecie były wyższe w porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się chromebooki, których udział w rynku wzrósł z 2,4 proc. w I kwartale do 3,7 proc. w II kwartale 2014 roku.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.