Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Rebranding: Czy to ostatnia deska ratunku dla upadających marek?

Rebranding: Czy to ostatnia deska ratunku dla upadających marek?

Rebranding: Czy to ostatnia deska ratunku dla upadających marek?

CZQ>PL>MARKETING
Rebranding: Czy to ostatnia deska ratunku dla upadających marek?

Rebranding staje się często jedynym rozwiązaniem dla marek w kryzysie. Jak wskazuje Dominika Bulska, nie zawsze upadek marki jest wynikiem przesycenia rynku lub utraty klientów. Czasami wystarczy jeden błąd marketingowy, aby zniweczyć lata ciężkiej pracy.

Przykładem może być firma lotnicza Centralwings, która musiała wycofać się z rynku z powodu problemów finansowych. Aspiracją jej założycieli było stworzenie flagowej polskiej taniej linii lotniczej, jednak wysokie koszty operacyjne okazały się zbyt dużym obciążeniem.

Podobna sytuacja miała miejsce z popularnym piwem EB w latach 90. w Polsce. Marka, która zdobyła serca wielu konsumentów, zniknęła z półek sklepowych z powodu nieprzemyślanych decyzji marketingowych i braku odpowiedniego dostosowania do zmieniającego się rynku.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.