Oracle Social Cloud: Nowa jakość monitorowania w języku polskim
Oracle Social Cloud: Nowa jakość monitorowania w języku polskim

Oracle Social Cloud wprowadza nową jakość w zarządzaniu relacjami z klientami, oferując wsparcie dla języka polskiego. Usługa, dostępna w modelu usługowym, pozwala na monitorowanie mediów społecznościowych pod kątem polskojęzycznych treści. Dzięki temu, firmy mogą lepiej analizować opinie i interakcje użytkowników w polskim internecie.
Nowa wersja oprogramowania rozszerza swoje możliwości o obsługę wielu języków, w tym indonezyjskiego, fińskiego, norweskiego, szwedzkiego, tajskiego, tureckiego oraz polskiego. Taka różnorodność sprawia, że Oracle SRM staje się narzędziem o globalnym zasięgu, co jest istotne w dzisiejszym zróżnicowanym świecie biznesowym.
Według przedstawicieli Oracle, ta zaawansowana obsługa języków sprawia, że ich usługa zyskuje na znaczeniu i staje się niezbędnym narzędziem dla firm pragnących efektywnie zarządzać swoją obecnością w sieci.
Na podstawie: Źródła









