Oracle Social Cloud: Nowa jakość monitorowania w języku polskim

Oracle Social Cloud: Nowa jakość monitorowania w języku polskim

CZQ>PL>MARKETING
Oracle Social Cloud: Nowa jakość monitorowania w języku polskim

Oracle Social Cloud wprowadza nową jakość w zarządzaniu relacjami z klientami, oferując wsparcie dla języka polskiego. Usługa, dostępna w modelu usługowym, pozwala na monitorowanie mediów społecznościowych pod kątem polskojęzycznych treści. Dzięki temu, firmy mogą lepiej analizować opinie i interakcje użytkowników w polskim internecie.



Nowa wersja oprogramowania rozszerza swoje możliwości o obsługę wielu języków, w tym indonezyjskiego, fińskiego, norweskiego, szwedzkiego, tajskiego, tureckiego oraz polskiego. Taka różnorodność sprawia, że Oracle SRM staje się narzędziem o globalnym zasięgu, co jest istotne w dzisiejszym zróżnicowanym świecie biznesowym.



Według przedstawicieli Oracle, ta zaawansowana obsługa języków sprawia, że ich usługa zyskuje na znaczeniu i staje się niezbędnym narzędziem dla firm pragnących efektywnie zarządzać swoją obecnością w sieci.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

IT i STARTUPIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.