Ministerstwa wydały 142 mln zł na promocję - co to oznacza dla PR?
Ministerstwa wydały 142 mln zł na promocję - co to oznacza dla PR?

Jak donosi Dziennik Gazeta Prawna, od 2011 roku ministerstwa przeznaczyły aż 142 mln zł na działania promocyjne. To pokaźna suma, która wzbudza wiele emocji w branży PR.
Najwięcej, bo prawie 42 mln zł, zainwestowało Ministerstwo Gospodarki. To pokazuje, że rząd dostrzega wagę promocji i marketingu w budowaniu wizerunku.
Właściciel jednej z agencji PR zauważa, że kontrakty publiczne są niezwykle atrakcyjne, mimo że ich wartość często trudno oszacować. Wyjątkowe możliwości zarobku sprawiają, że agencje chętnie angażują się w takie projekty, mimo potencjalnych problemów biurokratycznych.
To istotny krok w kierunku zrozumienia, jak ważne są miękkie działania w sferze publicznej. Jakie będą dalsze skutki tych inwestycji?
Na podstawie: Źródła









