Strona mobilna czy responsywna – co wybrać, aby przyciągnąć klientów?
Strona mobilna czy responsywna – co wybrać, aby przyciągnąć klientów?

Według danych przytaczanych przez mGenerator, 44 proc. Polaków ma smartfony, a na początku 2015 r. odsetek ten zwiększy się do 60 proc. Oznacza to, że dostosowanie serwisu, np. e-sklepu, do wyświetlania na urządzeniach mobilnych, to innowacja istotna dla sporej grupy potencjalnych klientów.
Mobilnie szybciej – najszybszym sposobem jest dobudowanie wersji mobilnej strony, która jest lżejsza (bez dużych grafik) i odpowiednia dla mniejszych ekranów niż PC. Różni się ona także przyciskami i linkami, które łatwiej obsługiwać palcem.
– Dzięki optymalizacji grafik i elementów multimedialnych oraz ograniczeniu liczby obciążających przeglądarkę, użytkownicy mogą cieszyć się lepszą wydajnością i szybszym dostępem do treści.
Na podstawie: Źródła









