Strona mobilna czy responsywna – co wybrać, aby przyciągnąć klientów?

Strona mobilna czy responsywna – co wybrać, aby przyciągnąć klientów?

CZQ>PL>MARKETING
Strona mobilna czy responsywna – co wybrać, aby przyciągnąć klientów?

Według danych przytaczanych przez mGenerator, 44 proc. Polaków ma smartfony, a na początku 2015 r. odsetek ten zwiększy się do 60 proc. Oznacza to, że dostosowanie serwisu, np. e-sklepu, do wyświetlania na urządzeniach mobilnych, to innowacja istotna dla sporej grupy potencjalnych klientów.


Mobilnie szybciej – najszybszym sposobem jest dobudowanie wersji mobilnej strony, która jest lżejsza (bez dużych grafik) i odpowiednia dla mniejszych ekranów niż PC. Różni się ona także przyciskami i linkami, które łatwiej obsługiwać palcem.


– Dzięki optymalizacji grafik i elementów multimedialnych oraz ograniczeniu liczby obciążających przeglądarkę, użytkownicy mogą cieszyć się lepszą wydajnością i szybszym dostępem do treści.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.