10 lat Facebooka: Zmiany w reklamie w mediach społecznościowych

10 lat Facebooka: Zmiany w reklamie w mediach społecznościowych

CZQ>PL>MARKETING
10 lat Facebooka: Zmiany w reklamie w mediach społecznościowych

Facebook obchodzi swoje 10. urodziny, co wywołuje wiele refleksji na temat jego wpływu na marketing. W ciągu ostatniej dekady platforma przeszła ogromne zmiany, a wiele prognoz dotyczących jej końca okazało się nietrafionych. Z perspektywy marketerów, Facebook staje się coraz bardziej niezbędny.



Według danych eMarketer, 47 proc. marketerów w USA planuje zwiększenie budżetu na reklamę w mediach społecznościowych w 2014 roku. Co więcej, 46 proc. utrzyma swoje wydatki na dotychczasowym poziomie, co świadczy o rosnącej popularności tej formy promocji.



Interesującym zjawiskiem jest to, że tylko 7 proc. marketerów zamierza obniżyć swoje wydatki na reklamę. Takie wyniki sugerują, że Facebook oraz inne platformy społecznościowe skutecznie przyciągają uwagę konsumentów i wpływają na decyzje zakupowe.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.