Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Tech Data: Stabilizacja i Wyzwania w Sprzedaży

Tech Data: Stabilizacja i Wyzwania w Sprzedaży

Tech Data: Stabilizacja i Wyzwania w Sprzedaży

CZQ>PL>MARKETING
Tech Data: Stabilizacja i Wyzwania w Sprzedaży

Tech Data osiągnęła ponad 60% sprzedaży w Europie, jednak sytuacja ekonomiczna w regionie wciąż wpływa na wyniki firmy. Szef firmy, Bob Dutkowsky, podkreślił, że stabilizacja w IV kwartale była pozytywnym sygnałem, ale wcześniejsze miesiące były trudne.



W III kwartale efektywność działania firmy nie była na oczekiwanym poziomie, co mogło wpłynąć na ogólny wynik sprzedaży. Wyniki za III i IV kwartał wskazują na kierunek rozwoju biznesu, z zwiększeniem marż operacyjnych oraz jednocyfrowym wzrostem sprzedaży w walutach lokalnych.



Bob Dutkowsky zauważył, że koncentracja na utrzymaniu marż brutto przyczyniła się do ich wzrostu, choć wolumeny sprzedaży w sektorze broadlineowym nie rosły tak szybko, jak oczekiwano.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.