PR: 24/7 z Hakiem na Raka – Nowa Edycja Programu!
PR: 24/7 z Hakiem na Raka – Nowa Edycja Programu!

Agencja PR 24/7 zdobyła prestiżowy przetarg na obsługę 7. edycji Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”. Program, organizowany przez Polską Unię Onkologii, ma na celu zwiększenie świadomości zdrowotnej wśród młodzieży.
W ramach współpracy, agencja 24/7 będzie odpowiedzialna za promocję programu w mediach oraz pozyskiwanie patronów i partnerów. Zespół konsultantów, kierowany przez Katarzynę Fabjaniak-Czerniak oraz Michała Szapiro, zapewni skuteczną komunikację z interesariuszami.
Program „Mam Haka na Raka” skierowany jest do młodzieży szkół ponadgimnazjalnych, a jego celem jest edukacja w zakresie profilaktyki nowotworowej. Dzięki wsparciu agencji 24/7, inicjatywa ma szansę dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców.
Na podstawie: Źródła









