Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Microsoft Surface: Straty, które zaskakują

Microsoft Surface: Straty, które zaskakują

Microsoft Surface: Straty, które zaskakują

CZQ>PL>MARKETING
Microsoft Surface: Straty, które zaskakują

Microsoft ujawnia, że jego przychody ze sprzedaży tabletów Surface osiągnęły jedynie 853 mln USD. To kwota, która nie pokrywa nawet wydatków na reklamę oraz jednorazowego odpisu księgowego.



Sprzedaż tabletów Surface RT oraz Surface Pro od ich premiery w październiku 2012 roku oraz lutym 2013 roku nie spełniła oczekiwań. Jednorazowy odpis związany z przeszacowaniem skali sprzedaży był większy niż całkowite przychody, co stawia przyszłość tych urządzeń pod znakiem zapytania.



W obliczu tak drastycznych danych, wiele osób zastanawia się, jakie kroki podejmie Microsoft, aby poprawić sytuację. Czy firma zdoła odzyskać zaufanie konsumentów i przywrócić rentowność swojego segmentu tabletów?



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

IT i STARTUPIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.