Przełomowe zmiany w polskich tygodnikach opinii w 2012 roku

Przełomowe zmiany w polskich tygodnikach opinii w 2012 roku

CZQ>PL>MARKETING
Przełomowe zmiany w polskich tygodnikach opinii w 2012 roku

Rok 2012 na rynku polskich tygodników opinii był pełen zmian, które znacząco wpłynęły na ich oblicze. Nowi naczelni, takie jak Tomasz Lis, który przeszedł z Wprost do Newsweeka, oraz zmiany w redakcjach, przyniosły świeże pomysły na sukces.



Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował te przekształcenia, posiłkując się opiniami internautów oraz wynikami sprzedażowymi gazet. Zestawienia te ujawniają, że 2012 to rok, który na długo zapadnie w pamięć - nie tylko ze względu na zmiany kadrowe, ale również na nowe podejście do tematyki i stylu publikacji.



Uważam Rze z początku roku stało się zupełnie inną gazetą, gdy na czoło wyszli nowi redaktorzy, co potwierdzają wyniki sprzedaży. Warto również zwrócić uwagę na zmieniający się krajobraz mediów, w tym tygodnika W sieci, który również przeszedł metamorfozę.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.