Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Jak Bitly Zmienił Sposób, w Jaki Zarabiają Startupy?

Jak Bitly Zmienił Sposób, w Jaki Zarabiają Startupy?

Jak Bitly Zmienił Sposób, w Jaki Zarabiają Startupy?

CZQ>PL>MARKETING
Jak Bitly Zmienił Sposób, w Jaki Zarabiają Startupy?

Bitly, znany startup, zadebiutował publicznie 8 czerwca 2008 roku, oferując innowacyjne rozwiązanie do skracania długich linków. Początkowo jego twórcy z Nowego Jorku planowali generowanie zysków poprzez płatne statystyki dla zarejestrowanych użytkowników.



Jednak zanim Bitly zaczął przynosić duże zyski, zespół musiał przejść przez długi proces poszukiwania odpowiedniego modelu biznesowego. Jak długo trwał ten czas? W naszym cyklu przyjrzymy się, jak popularne startupy znalazły swoje miejsce na rynku oraz jakie wyzwania musiały pokonać.



W kolejnych częściach omówimy różne strategie, które przyczyniły się do sukcesu takich firm jak Bitly, a także jakie lekcje można wyciągnąć z ich doświadczeń.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPSTARTUP

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.