Nowe oblicze PZU w mediach społecznościowych

Nowe oblicze PZU w mediach społecznościowych

CZQ>PL>MARKETING
Nowe oblicze PZU w mediach społecznościowych

PZU wkracza w erę nowoczesnej komunikacji, odrzucając wizerunek Molocha. Biuro prasowe firmy zaczęło produkować własne materiały wideo, a rzecznik prasowy aktywnie działa na Twitterze, co ma na celu lepsze dotarcie do klientów.



Na czoło działań w mediach społecznościowych wysuwa się Zofia Górska, była account manager w Weber Shandwick. Jej doświadczenie ma pomóc w skutecznym prowadzeniu komunikacji marki w internecie.



Tegoroczne odświeżenie marki PZU to element szerszej strategii na lata 2012-2014. Ubezpieczyciel pracuje także nad nowym pozycjonowaniem, które zostanie zaprezentowane jeszcze w tym roku. Wprowadzenie nowej warstwy audiowizualnej w public relations to odpowiedź na zmieniające się oczekiwania klientów.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.