Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Najciekawsze Logo Banku 2012: Noble Bank na czołowej pozycji

Najciekawsze Logo Banku 2012: Noble Bank na czołowej pozycji

Najciekawsze Logo Banku 2012: Noble Bank na czołowej pozycji

CZQ>PL>MARKETING
Najciekawsze Logo Banku 2012: Noble Bank na czołowej pozycji

W plebiscycie na „Najciekawsze Logo Banku 2012”, zorganizowanym przez Banking-Magazine, triumfował znak graficzny Noble Banku. Logo zostało wyróżnione za umiejętne przedstawienie takich cech jak cierpliwość, wzrost, stabilizacja oraz tradycja.



Drugie miejsce zdobyło logo PKO BP, które przyciągnęło uwagę dzięki innowacyjnemu pomysłowi przedstawienia liter w formie skarbonki. To kreatywne podejście symbolizuje finansowe bezpieczeństwo, co jest kluczowym aspektem w bankowości.



Na trzeciej pozycji uplasował się Alior Bank, który również zyskał uznanie za swoje logo. Wyróżnienia te pokazują, jak ważne jest odpowiednie branding w sektorze finansowym.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.