Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Polskie firmy na światowej scenie: Eksport jako klucz do sukcesu

Polskie firmy na światowej scenie: Eksport jako klucz do sukcesu

Polskie firmy na światowej scenie: Eksport jako klucz do sukcesu

CZQ>PL>MARKETING
Polskie firmy na światowej scenie: Eksport jako klucz do sukcesu

Polskie firmy stają się ambasadorami kraju, zwiększając eksport i inwestując za granicą. Ryszard Petru, partner w PwC, podkreśla, że to najlepsza forma promocji Polski, która nie polega na reklamach, ale na konkretnej wartości oferowanej przez nasze marki.



Wśród polskich czempionów znajdują się takie firmy jak Asseco, Boryszew, ComArch, Maspex, Selena, Synthos i Oknoplast. To one przyczyniają się do wzmocnienia wizerunku Polski na zagranicznych rynkach.



W obliczu kryzysu, wiele przedsiębiorstw znalazło nowe możliwości rozwoju. W 2011 roku polski eksport wzrósł o 15,3 proc., osiągając wartość 554,8 mld zł. Branże takie jak przemysł spożywczy, meblarski oraz kosmetyczny zyskały na znaczeniu, potwierdzając, że Polska ma wiele do zaoferowania światu.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.