Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Klienci zbyt ubodzy lub zbyt zdolni? Przyszłość Digital Home w IT

Klienci zbyt ubodzy lub zbyt zdolni? Przyszłość Digital Home w IT

Klienci zbyt ubodzy lub zbyt zdolni? Przyszłość Digital Home w IT

CZQ>PL>MARKETING
Klienci zbyt ubodzy lub zbyt zdolni? Przyszłość Digital Home w IT

W 2012 roku, Digital Home był postrzegany jako obiecujący segment rynku IT. Koncepcja synchronizacji wszystkich urządzeń elektronicznych w domu zapowiadała rewolucję w życiu codziennym konsumentów.

Wizja zintegrowanych rozwiązań, łączących komputery i systemy audio-wideo, wydawała się nieunikniona. W miarę wzrostu ilości przechowywanych w chmurze zdjęć i dokumentów, oczekiwano również popularyzacji systemów storage i prywatnych serwerów.

Jednak rzeczywistość okazała się bardziej skomplikowana. Klienci podzielili się na tych, którzy nie mogą sobie pozwolić na takie technologie, oraz na tych, którzy są zbyt zaawansowani, aby korzystać z dostępnych rozwiązań. To wyzwanie dla resellerów, którzy muszą dostosować swoje oferty do zróżnicowanych potrzeb rynku.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.