Nowe Logo Lublina: Powrót do Korzeni czy Strata Tożsamości?
Nowe Logo Lublina: Powrót do Korzeni czy Strata Tożsamości?

W Lublinie znowu zmienia się wizerunek miasta! Po pięciu latach od wprowadzenia logo z hasłem „Renesans inspiracji”, które później zmieniono na „Miasto inspiracji”, urzędnicy zdecydowali się na kolejny krok. Nowy znak promocyjny, kosztujący 52 tys. zł, nawiązuje do starszej wersji logo.
Krzysztof Żuk, prezydent Lublina, podkreśla, że miasto nie rezygnuje z dotychczasowej marki. „Mamy do czynienia z dwiema tożsamościami. Tą główną i nową” – tłumaczy Krzysztof Komorski, odpowiedzialny za promocję.
Nowe logo ma na celu wzmocnienie wizerunku miasta, które chce być postrzegane jako centrum kultury. Warto zadać sobie pytanie, czy takie zmiany rzeczywiście przyniosą oczekiwane rezultaty, czy są jedynie kolejną modą w marketingu miejskim.
Na podstawie: Źródła









