Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowe Logo Lublina: Powrót do Korzeni czy Strata Tożsamości?

Nowe Logo Lublina: Powrót do Korzeni czy Strata Tożsamości?

Nowe Logo Lublina: Powrót do Korzeni czy Strata Tożsamości?

CZQ>PL>MARKETING
Nowe Logo Lublina: Powrót do Korzeni czy Strata Tożsamości?

W Lublinie znowu zmienia się wizerunek miasta! Po pięciu latach od wprowadzenia logo z hasłem „Renesans inspiracji”, które później zmieniono na „Miasto inspiracji”, urzędnicy zdecydowali się na kolejny krok. Nowy znak promocyjny, kosztujący 52 tys. zł, nawiązuje do starszej wersji logo.

Krzysztof Żuk, prezydent Lublina, podkreśla, że miasto nie rezygnuje z dotychczasowej marki. „Mamy do czynienia z dwiema tożsamościami. Tą główną i nową” – tłumaczy Krzysztof Komorski, odpowiedzialny za promocję.

Nowe logo ma na celu wzmocnienie wizerunku miasta, które chce być postrzegane jako centrum kultury. Warto zadać sobie pytanie, czy takie zmiany rzeczywiście przyniosą oczekiwane rezultaty, czy są jedynie kolejną modą w marketingu miejskim.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.