Katastrofa smoleńska w mediach: Co naprawdę zdominowało dyskusję?

Katastrofa smoleńska w mediach: Co naprawdę zdominowało dyskusję?

CZQ>PL>MARKETING
Katastrofa smoleńska w mediach: Co naprawdę zdominowało dyskusję?

W kwietniu 2012 roku, katastrofa smoleńska stała się najważniejszym tematem w polskich mediach. Z analizy Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że Gazeta Wyborcza zdobyła pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów. To wydarzenie zdominowało nie tylko prasę, ale także radio i portale internetowe.


Na drugim miejscu uplasowała się Rzeczpospolita, a podium uzupełniło radio RMF FM. Warto zaznaczyć, że wśród piętnastu najważniejszych mediów znalazły się również portale tvn24.pl oraz onet.pl.


Oprócz katastrofy smoleńskiej, w kwietniu 2012 roku poruszano także inne kontrowersyjne tematy. Wśród nich były podwyższenie wieku emerytalnego, sprawa Madzi z Sosnowca oraz nowe informacje dotyczące gen. Marka Papały.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.