Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Mniej tabletów na rynku: Co to oznacza dla branży?

Mniej tabletów na rynku: Co to oznacza dla branży?

Mniej tabletów na rynku: Co to oznacza dla branży?

CZQ>PL>MARKETING
Mniej tabletów na rynku: Co to oznacza dla branży?

Według danych z Digitimes Research, w okresie kwiecień – czerwiec 2012 r. producenci dostarczą na rynek 21,58 mln tabletów PC, co oznacza spadek o 8,2 proc. w porównaniu do pierwszego kwartału tego roku. To zaskakujące, biorąc pod uwagę rosnące zainteresowanie tymi urządzeniami.

Jednak w porównaniu do drugiego kwartału 2011 r. odnotujemy znaczny wzrost – 47,5 proc.. Liderem sprzedaży wciąż pozostanie Apple, co pokazuje dominującą pozycję tej marki na rynku.

Co ciekawe, z pierwszej piątki producentów wypadnie Lenovo, podczas gdy Asus zyska na znaczeniu dzięki współpracy z Google. To pozwoli mu na wprowadzenie 7-calowych tabletów do swojego asortymentu!


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.