Zakłady Mięsne Henryk Kania zmieniają agencję PR!
Zakłady Mięsne Henryk Kania zmieniają agencję PR!

Zakłady Mięsne Henryk Kania zdecydowały się na zmianę agencji PR po niespełna roku współpracy z Partner of Promotion. Nowe agencje, które będą odpowiedzialne za PR korporacyjny, produktowy oraz IR, to InnerValue oraz InnerLook.
InnerValue zajmie się strategią komunikacji spółki z inwestorami indywidualnymi i instytucjonalnymi, a także mediami finansowymi. Do ich zadań należy również doradztwo w zakresie obowiązków informacyjnych klienta. Projekt prowadzą Wojciech Iwaniuk i Łukasz Lewczuk.
Natomiast InnerLook zajmie się obsługą PR, relacjami z mediami oraz e-PR. Kierownikiem projektu jest Anastazja Pisula. Umowa została podpisana na czas nieokreślony, co daje agencji dużą swobodę działania.
Na podstawie: Źródła









