Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Zakłady Mięsne Henryk Kania zmieniają agencję PR!

Zakłady Mięsne Henryk Kania zmieniają agencję PR!

Zakłady Mięsne Henryk Kania zmieniają agencję PR!

CZQ>PL>MARKETING
Zakłady Mięsne Henryk Kania zmieniają agencję PR!

Zakłady Mięsne Henryk Kania zdecydowały się na zmianę agencji PR po niespełna roku współpracy z Partner of Promotion. Nowe agencje, które będą odpowiedzialne za PR korporacyjny, produktowy oraz IR, to InnerValue oraz InnerLook.

InnerValue zajmie się strategią komunikacji spółki z inwestorami indywidualnymi i instytucjonalnymi, a także mediami finansowymi. Do ich zadań należy również doradztwo w zakresie obowiązków informacyjnych klienta. Projekt prowadzą Wojciech Iwaniuk i Łukasz Lewczuk.

Natomiast InnerLook zajmie się obsługą PR, relacjami z mediami oraz e-PR. Kierownikiem projektu jest Anastazja Pisula. Umowa została podpisana na czas nieokreślony, co daje agencji dużą swobodę działania.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.