Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Skittles: Słodko-gorzki smak sukcesu

Skittles: Słodko-gorzki smak sukcesu

Skittles: Słodko-gorzki smak sukcesu

CZQ>PL>MARKETING
Skittles: Słodko-gorzki smak sukcesu

Producent popularnych cukierków Skittles odnotował ostatnio spory wzrost ich sprzedaży, jednak nie traktuje tego jako powód do dumy. Jak donosi Gazeta.pl, jest to rezultat tragicznych wydarzeń, które wstrząsnęły Ameryką.

Na łamach New York Times można przeczytać o „kryzysie marketingowym”, który dotknął markę. Cukierki Skittles stały się symbolem protestu przeciw zastrzeleniu 17-letniego Trayvona Martina na Florydzie. Media zgodnie podkreślają, że te słodkie przekąski to dziś ikona kultury oraz symbol rasowej niesprawiedliwości.

Trayvon Martin powrócił z zakupów, gdzie kupił cukierki i mrożoną herbatę Arizona. Niestety, jego niepozorny wygląd przyciągnął uwagę straży obywatelskiej, co doprowadziło do tragicznych konsekwencji. Okoliczności jego śmierci wciąż pozostają niejasne.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.