Tabletowy kryzys: Sprzedaż spada o 30%!

Tabletowy kryzys: Sprzedaż spada o 30%!

CZQ>PL>MARKETING
Tabletowy kryzys: Sprzedaż spada o 30%!

Według najnowszych badań, sprzedaż tabletów spadła o 30% w pierwszym kwartale 2012 roku. Globalny rynek tabletów PC ma wchłonąć jedynie 14,97 mln sztuk, co jest znacznym spadkiem w porównaniu do ostatniego kwartału 2011 roku.



Warto jednak zauważyć, że ta liczba jest o 77,6% wyższa niż w pierwszym kwartale ubiegłego roku. Najwięcej urządzeń, bo aż 11 mln, przypadnie na iPady 2 i 3, które dominują na rynku.



Z informacji od Digitimes wynika, że dostawcy innych marek mogą spodziewać się znacznych problemów, ponieważ ich sprzedaż spadnie o ponad 50% w porównaniu do czwartego kwartału ubiegłego roku.



Interesujące jest, że większość tabletów w pierwszym kwartale 2012 roku będzie produkowana przez tajwańskie firmy, a 83% z nich zjedzie z taśm fabryk Foxconna.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.