Nowe pomysły Pitery na kontrolę lobbystów

Nowe pomysły Pitery na kontrolę lobbystów

CZQ>PL>MARKETING
Nowe pomysły Pitery na kontrolę lobbystów

Była minister ds. walki z korupcją, Julia Pitera, znowu zaskakuje! Jej najnowszy pomysł na kontrolowanie pracy lobbystów ma na celu zwiększenie przejrzystości w tym kontrowersyjnym obszarze. Jak donosi Superstacja, Pitera chce, aby lobbyści byli zobowiązani do ujawniania, dla kogo pracują oraz kogo zatrudniają jako doradców.



W ciągu kilku tygodni posłanka Platformy Obywatelskiej zamierza przedstawić projekty ustaw, które mogą zmienić oblicze lobbingu w Polsce. To kolejny krok w jej walce z korupcją, która w przeszłości przyniosła zaskakujące efekty, takie jak odkrycie łapówek w postaci „whisky, herbaty za 32 złote, biżuterii za 2 tys. złotych, kosmetyków za półtora tysiąca i dorsza za 8 złotych”.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.