Pronox zmienia kierunek: od technologii do dóbr luksusowych!

Pronox zmienia kierunek: od technologii do dóbr luksusowych!

CZQ>PL>MARKETING
Pronox zmienia kierunek: od technologii do dóbr luksusowych!

Pronox, znany dotąd z produkcji telewizorów LCD oraz sprzętu IT, ogłasza rewolucyjną zmianę w swojej strategii rozwoju. Prezes firmy, Ireneusz Król, zapowiedział, że nowy kierunek zostanie ujawniony 25 października, jednak już teraz wiadomo, że nadchodzące lata będą dla Pronoksu czasem wielkich przemian.



W ramach nowej strategii na lata 2011-2015, Pronox postanowił przestać zajmować się elektroniką i skupić na luksusowych dobrach. W planach jest produkcja i dystrybucja takich produktów jak bielizna, alkohol, cygara oraz kawa.



Na początku tej nowej drogi, Pronox ma zamiar podpisać listy intencyjne z kluczowymi graczami w branży dóbr luksusowych. Już teraz nawiązano współpracę z Mariuszem Jawoszkiem, przewodniczącym rady nadzorczej i większościowym udziałowcem Esotiq & Henderson, co może być zapowiedzią ekscytujących zmian.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.