Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Skandal z słodyczami: Czy Dialog świadomie naraża dzieci na niebezpieczeństwo?

Skandal z słodyczami: Czy Dialog świadomie naraża dzieci na niebezpieczeństwo?

Skandal z słodyczami: Czy Dialog świadomie naraża dzieci na niebezpieczeństwo?

CZQ>PL>MARKETING
Skandal z słodyczami: Czy Dialog świadomie naraża dzieci na niebezpieczeństwo?

Firma komunikacyjna Dialog znalazła się w centrum kontrowersji po tym, jak rozdawała dzieciom na festynach słodycze, które mogą powodować nadpobudliwość oraz dekoncentrację. W składzie tych produktów znalazły się szkodliwe barwniki, takie jak E104, E102, E110, E122, E129 i E124, które nadają żelkom intensywny kolor.

Producent sam przyznaje, że te dodatkowe składniki mogą wpływać negatywnie na zdrowie dzieci. Na opakowaniach słodyczy umieszczono ostrzeżenie: „Spożycie może mieć niekorzystny wpływ na aktywność i skupienie u dzieci”. Mimo to, przedstawiciele Dialogu bronią się, twierdząc, że nie łamią prawa.

Oburzenie rodziców rośnie, a eksperci z dziedziny zdrowia apelują o większą ostrożność w reklamowaniu i dystrybucji takich produktów. Czy to tylko niefortunny przypadek, czy może świadoma strategia marketingowa?


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.