Nowa Era PR dla Supertour: Lufthansy Biuro Podróży Wybiera Solski Burson Marsteller

Nowa Era PR dla Supertour: Lufthansy Biuro Podróży Wybiera Solski Burson Marsteller

CZQ>PL>MARKETING
Nowa Era PR dla Supertour: Lufthansy Biuro Podróży Wybiera Solski Burson Marsteller

Biuro podróży Supertour, które jest częścią sieci Lufthansa City Center, podejmuje nowe kroki w zakresie public relations. W dniu 7 czerwca 2011 roku, firma powierzyła obsługę PR agencji Solski Burson Marsteller.

Działania agencji będą obejmować strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz zarządzanie relacjami z mediami. Umowa została podpisana na czas nieokreślony, co może oznaczać długotrwałą współpracę i rozwój marki Supertour na rynku.

W skład zespołu obsługującego klienta wchodzą Elżbieta Mańkowska-Tropiło oraz Anna Włodarczyk, które mają na celu wzmocnienie wizerunku marki w mediach. Co ciekawe, klient sam zgłosił się do agencji, co świadczy o rosnącej potrzebie profesjonalnej obsługi PR w branży turystycznej.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.