Norweskie biegaczki trenują nie tylko ciało, ale i słowa!

Norweskie biegaczki trenują nie tylko ciało, ale i słowa!

CZQ>PL>MARKETING
Norweskie biegaczki trenują nie tylko ciało, ale i słowa!

Norweskie biegaczki pokazują, że medialna strategia jest równie ważna, co forma fizyczna. W obozie treningowym we włoskich Alpach, zawodniczki, w tym Marit Bjørgen, przygotowują się do nadchodzących wyzwań, korzystając z pomocy doświadczonego doradcy medialnego, Rolf Nereng.

Na początku szkolenia zawodniczki otrzymały listę słów, które powinny unikać w wywiadach. Na tej liście znalazły się kontrowersyjne terminy, takie jak: nienormalna, schizofrenia, paranoja, wojna, tragiczny, sterroryzowana i wariatka.

W ten sposób biegaczki mogą skupić się na pozytywnym przekazie, co jest kluczowe w świecie sportu i mediów.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.