Podkarpacie w oczach mieszkańców: Co nas łączy z regionem?
Podkarpacie w oczach mieszkańców: Co nas łączy z regionem?

Podkarpacie to region, który w ostatnich badaniach przeprowadzonych przez firmę Demo Effective Launching kojarzy się z naturą. Respondenci wskazali, że to przede wszystkim góry, świeże powietrze i wolność definiują ich wrażenia związane z tym województwem.
Jednak aż 30 proc. badanych nie miało żadnych skojarzeń z Podkarpaciem. To zaskakujący wynik, który sugeruje, że region wymaga lepszego marketingu i promocji.
Wśród najsilniejszych marek Podkarpacia wymieniono Rzeszów, Przemyśl, Jezioro Solińskie, zamek w Łańcucie oraz Bieszczady. Te miejsca powinny stać się kluczowymi punktami w strategii promocyjnej regionu.
Jak widać, Podkarpacie ma wiele do zaoferowania, ale jego potencjał nie jest w pełni wykorzystany. Kluczowe jest, aby mieszkańcy i władze regionu zaczęli działać na rzecz jego marki.
Na podstawie: Źródła









