D-Link wprowadza nowy program lojalnościowy dla resellerów
D-Link wprowadza nowy program lojalnościowy dla resellerów

Od 15 listopada 2010 r. rusza nowy program lojalnościowy firmy D-Link, skierowany do resellerów działających na rynku MSP. Uczestnicy programu będą mogli zdobywać punkty za różne działania, co może znacząco wpłynąć na ich sprzedaż.
Resellerzy będą mogli otrzymywać punkty za:
sprzedaż produktów D-Linka,
wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym,
pobieranie materiałów informacyjnych,
udział w konferencjach oraz seminariach organizowanych przez producenta lub partnerów.
Zebranie 5 tys. punktów umożliwi wzięcie udziału w losowaniu nagrody głównej - zegarka Jamesa Bonda, Omega Seamaster, o wartości 3 tys. euro.
Rejestracja do programu oraz szczegółowe informacje będą dostępne na stronie www.dlink-energizer.com od 15 listopada br.
Na podstawie: Źródła









