Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowa Agencja Marketingowa Tailor&Baker: Co To Oznacza dla PR?

Nowa Agencja Marketingowa Tailor&Baker: Co To Oznacza dla PR?

Nowa Agencja Marketingowa Tailor&Baker: Co To Oznacza dla PR?

CZQ>PL>MARKETING
Nowa Agencja Marketingowa Tailor&Baker: Co To Oznacza dla PR?

W dniu 29 września 2010 roku, na rynku marketingowym zadebiutowała nowa agencja Tailor&Baker, założona przez Aleksandrę i Pawła Trochimiuków. Agencja ma na celu specjalizację w marketingu zintegrowanym, co oznacza kompleksowe podejście do działań promocyjnych.

Co ciekawe, Tailor&Baker będzie ściśle współpracować z agencją Partner of Promotion, oferując klientom usługi komplementarne do działań PR. Taki krok ma na celu zwiększenie efektywności i synergii w działaniach marketingowych.

Paweł Trochimiuk podkreślił, że nazwa agencji nie jest przypadkowa. Sir Baker i John Tailor to postaci, które wkrótce mają zyskać rozgłos w branży. Ta zapowiedź budzi ekscytację wśród obserwatorów rynku!


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.