Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Rebranding Lotniska Chopina: Nowa Era dla Warszawskiego Portu

Rebranding Lotniska Chopina: Nowa Era dla Warszawskiego Portu

Rebranding Lotniska Chopina: Nowa Era dla Warszawskiego Portu

CZQ>PL>MARKETING
Rebranding Lotniska Chopina: Nowa Era dla Warszawskiego Portu

W lipcu 2010 roku rozpocznie się zmasowana kampania rebrandingowa, która ma na celu uświadomienie podróżnym, że korzystają z Lotniska Chopina, a nie z Okęcia. Jak informuje Dziennik Gazeta Prawna, wydarzenie to zbiegnie się z międzynarodowym festiwalem Chopina, który rozpocznie się w sierpniu.



Radosław Żuk, dyrektor biura public relations PPL, podkreśla, że zmiana nazwy ma pozytywnie wpłynąć na wizerunek portu lotniczego. W Europie wiele lotnisk nosi imiona znanych patronów, co sprzyja ich promocji. Nowa kampania ma na celu umocnienie tej tożsamości w świadomości klientów.



Chociaż lotnisko nosi imię Fryderyka Chopina od dziewięciu lat, decyzja o rebrandingu została podjęta dopiero teraz, co może świadczyć o strategii dostosowywania się do zmieniających się potrzeb rynku.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.