Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Zmiany w programach partnerskich Oracle i Sun

Zmiany w programach partnerskich Oracle i Sun

Zmiany w programach partnerskich Oracle i Sun

CZQ>PL>MARKETING
Zmiany w programach partnerskich Oracle i Sun

Od połowy czerwca 2010 roku, resellerzy nie mogą już przystępować do programu partnerskiego Sun Partner Advantage Program (SPA). Wcześniej podpisane umowy będą obowiązywały do 15 października br., po czym program zostanie całkowicie zamknięty.



Partnerzy Suna, którzy pragną nadal oferować sprzęt tej firmy, muszą zawrzeć z Oracle nowe umowy dystrybucyjne FUDA, które obejmują połączoną ofertę obu firm. To kluczowy krok w zmieniającym się krajobrazie rynku technologii.



Dla dotychczasowych partnerów Oracle, którzy chcą rozszerzyć swoją współpracę o rozwiązania Suna, ważne jest, aby podpisali odpowiednie załączniki do obowiązujących umów. Tylko wtedy będą mogli w pełni korzystać z oferty obu firm.



Klienci mają dostęp do pełnego asortymentu Oracle i Sun wyłącznie poprzez uczestników programu partnerskiego Oracle OPN Specialized o statusie Gold, co podkreśla znaczenie współpracy między tymi gigantami.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.