Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowe zasady lobbingu w Polsce: Co to oznacza dla organizacji pozarządowych?

Nowe zasady lobbingu w Polsce: Co to oznacza dla organizacji pozarządowych?

Nowe zasady lobbingu w Polsce: Co to oznacza dla organizacji pozarządowych?

CZQ>PL>MARKETING
Nowe zasady lobbingu w Polsce: Co to oznacza dla organizacji pozarządowych?

Monitoring lobbystów w Polsce wkrótce stanie się bardziej rygorystyczny. Jak informuje Gazeta Wyborcza, projekt ustawy lobbingowej autorstwa Julii Pitery wprowadza nowe regulacje dotyczące działalności lobbystów. Zgodnie z tymi zapisami, stowarzyszenia i organizacje pozarządowe będą musiały zarejestrować się jako lobbyści zawodowi, aby móc uczestniczyć w pracach komisji sejmowych.

W ramach tych zmian, Biuro Antykorupcyjne będzie wymagać od lobbystów zawodowych składania rocznych sprawozdań. W dokumentach tych lobbyści będą musieli szczegółowo informować o swoich działaniach, wskazując, z kim i w jakim celu prowadzą lobbing.

Co więcej, monitoring działalności stowarzyszeń i organizacji pozarządowych również zostanie wzmocniony. Będą one mogły lobbować jedynie na etapie prac nad projektami w rządzie, co może znacznie ograniczyć ich wpływ na proces legislacyjny.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.