Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

PGNiG wybiera Link PR i Europort Media do współpracy PR

PGNiG wybiera Link PR i Europort Media do współpracy PR

PGNiG wybiera Link PR i Europort Media do współpracy PR

CZQ>PL>MARKETING
PGNiG wybiera Link PR i Europort Media do współpracy PR

PGNiG Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo podjęło decyzję o wyborze dwóch agencji PR w drodze postępowania niepublicznego. Wybranymi agencjami są Link PR oraz Europort Media.

Link PR podpisała z PGNiG umowę ramową, która obejmuje działania informacyjno-promocyjne, doradztwo strategiczne oraz PR marki i produktów. Agencja zajmie się także PR projektów inwestycyjnych oraz komunikacją wewnętrzną i CSR.

Umowa została zawarta do końca 2010 roku, a za współpracę z klientem odpowiadają Robert Wójcik oraz Elżbieta Koncka. To krok, który może znacząco wpłynąć na wizerunek PGNiG w nadchodzących miesiącach.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.