Nowy przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną

Nowy przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną

CZQ>PL>MARKETING
Nowy przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego ogłosiło przetarg na realizację ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej związanej z Programem Infrastruktura i Środowisko. To ważny krok w kierunku zwiększenia świadomości społecznej na temat tego projektu.

Wykonawcy, którzy chcą uczestniczyć w przetargu, muszą spełniać określone wymagania. W ciągu ostatnich trzech lat powinni zrealizować co najmniej dwie ogólnopolskie kampanie informacyjno-promocyjne w prasie. Każda z tych kampanii musi obejmować m.in. opracowanie strategii oraz stworzenie kreatywnych konceptów dla materiałów reklamowych.

W przypadku konsorcjów, przynajmniej jeden z wykonawców musi spełniać powyższe kryteria. To szansa dla agencji PR, które mają doświadczenie w dużych projektach i chcą zaangażować się w działania promujące ważne inicjatywy.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.