Nowy przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną
Nowy przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego ogłosiło przetarg na realizację ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej związanej z Programem Infrastruktura i Środowisko. To ważny krok w kierunku zwiększenia świadomości społecznej na temat tego projektu.
Wykonawcy, którzy chcą uczestniczyć w przetargu, muszą spełniać określone wymagania. W ciągu ostatnich trzech lat powinni zrealizować co najmniej dwie ogólnopolskie kampanie informacyjno-promocyjne w prasie. Każda z tych kampanii musi obejmować m.in. opracowanie strategii oraz stworzenie kreatywnych konceptów dla materiałów reklamowych.
W przypadku konsorcjów, przynajmniej jeden z wykonawców musi spełniać powyższe kryteria. To szansa dla agencji PR, które mają doświadczenie w dużych projektach i chcą zaangażować się w działania promujące ważne inicjatywy.
Na podstawie: Źródła









