Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Notebooki na fali wzrostu: Jakie są przyczyny?

Notebooki na fali wzrostu: Jakie są przyczyny?

Notebooki na fali wzrostu: Jakie są przyczyny?

CZQ>PL>MARKETING
Notebooki na fali wzrostu: Jakie są przyczyny?

Według danych firmy badawczej Context, sprzedaż notebooków w polskim kanale dystrybucji w lutym 2010 r. wzrosła o 9 proc. w porównaniu z tym samym miesiącem ubiegłego roku. To już trzeci miesiąc z rzędu, który pokazuje wzrost sprzedaży notebooków w analizach rok do roku.



Eksperci wskazują na kilka kluczowych czynników, które przyczyniły się do tego pozytywnego trendu:



Wzrost mobilności – coraz więcej osób potrzebuje urządzeń przenośnych do pracy i nauki.
Nowe technologie – innowacyjne rozwiązania oraz niższe ceny przyciągają klientów.
Marketing i promocje – intensywne działania marketingowe w sklepach i sieciach internetowych.


Oczekuje się, że trend ten będzie się utrzymywał, co może prowadzić do dalszego rozwoju rynku notebooków w Polsce.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.