PR-owiec jak adwokat – obrona każdego klienta

PR-owiec jak adwokat – obrona każdego klienta

CZQ>PL>MARKETING
PR-owiec jak adwokat – obrona każdego klienta

PR-owcy nie boją się współpracy z kontrowersyjnymi klientami. Artykuł w magazynie Press ukazuje, że dla specjalistów w tej dziedzinie nie ma granic, gdy chodzi o obronę wizerunku. Danuta Raczkiewicz – Henczke z agencji Rc2 podkreśla, że ich misją jest dawanie głosu nawet tym, którzy są społecznie dyskryminowani.



Maciej Grabowski z United PR porównuje pracę PR-owca do zawodu adwokata. Zaznacza, że każdy ma prawo do obrony, co powinno dotyczyć również firm i osób, które borykają się z negatywnym wizerunkiem. W cywilizowanym społeczeństwie, obrona klientów to nie tylko obowiązek, ale i etyczne wyzwanie.



Przykłady z życia pokazują, że nawet najbardziej kontrowersyjne marki mogą liczyć na pomoc PR-owców, którzy są gotowi stawić czoła krytyce i walczyć o ich dobre imię.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.