Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowe oblicze PR: Jak zmieniało się rzecznikowanie w Polsce?

Nowe oblicze PR: Jak zmieniało się rzecznikowanie w Polsce?

Nowe oblicze PR: Jak zmieniało się rzecznikowanie w Polsce?

CZQ>PL>MARKETING
Nowe oblicze PR: Jak zmieniało się rzecznikowanie w Polsce?

Wywiad z osobami odpowiedzialnymi za komunikację kluczowych instytucji rzuca światło na ewolucję PR w Polsce. Prof. Andrzej Drzycimski, rzecznik prezydenta Wałęsy, opowiada o początkach tej roli w nowej rzeczywistości po 1989 roku.

Na początku nie było jasne, jak powinno wyglądać rzecznikowanie w demokratycznym państwie. Wszyscy zdawali sobie sprawę, że model propagandy z czasów PRL jest nie do przyjęcia. Przemiany społeczne wymusiły nowe podejście do komunikacji.

W ciągu lat ukształtowały się dwa główne nurty rzecznikowania: rządowy oraz polityczny. Każdy z nich ma swoje specyficzne wyzwania i cele, które odzwierciedlają zmieniającą się dynamikę polityczną kraju.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.