Sport Management Polska wspiera Campus w ekstremalnej wyprawie!
Sport Management Polska wspiera Campus w ekstremalnej wyprawie!

Sport Management Polska ogłosiła nawiązanie współpracy z marką Campus, która należy do firmy Euromark Polska. Agencja zajmie się działaniami PR-owskimi w związku z Campus Syberia Mongolia Expedition 2009, niezwykłą wyprawą offroadową.
W ramach umowy, SMP odpowiada za strategię komunikacji ekspedycji oraz relacje z mediami. To ważny krok w budowaniu wizerunku marki Campus, która stawia na ekstremalne wyzwania.
Agencja będzie również zajmować się b bieżącą komunikacją z uczestnikami wyprawy oraz obsługą redakcyjną strony internetowej ekspedycji. Dzięki temu, pasjonaci offroadu będą mogli śledzić postępy uczestników na bieżąco.
Sport Management Polska to kluczowy partner marketingowy tej wyprawy, który pomógł w pozyskaniu sponsora dla projektu, jakim jest marka Campus.
Na podstawie: Źródła









