Badanie "Magnetyzm polskich miast" - Nowa era promocji miast
Badanie "Magnetyzm polskich miast" - Nowa era promocji miast

Przedsiębiorstwa BAV Consulting oraz KB Pretendent rozpoczęły innowacyjne badanie, które ma na celu zrozumienie wizerunku polskich miast. Projekt nosi nazwę „Magnetyzm polskich miast” i będzie mierzyć kondycję marek miast w kontekście ich zdolności do przyciągania turystów, nowych mieszkańców oraz inwestorów.
Badanie jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie instytucji i urzędów, które zajmują się promocją i rozwojem miast. Dzięki nowatorskiej metodzie, miasta będą mogły być porównywane na podstawie siedmiu kluczowych wskaźników, co pozwoli lepiej zrozumieć ich mocne i słabe strony.
Inicjatywa ta może znacząco wpłynąć na przyszłość polskich miast, umożliwiając im skuteczniejsze planowanie działań promocyjnych oraz strategii rozwoju.
Na podstawie: Źródła









