Łódź inwestuje w promocję: 940 tys. zł na gadżety!
Łódź inwestuje w promocję: 940 tys. zł na gadżety!

Łódź przyciąga uwagę wydatkami na promocyjne gadżety, osiągając kwotę niemal 940 tys. zł. Wśród zakupionych przedmiotów znajdują się kubeczki, portfele z logo miasta oraz kontrowersyjne laleczki przedstawiające „kapitana kulturę”.
Szefowa biura promocji, Dominika Ostrowska-A, przyznaje, że takie inwestycje są niezbędne. „Czasy, w których produkowano jedynie smycze z napisami i tandetne długopisy, dawno już minęły” – tłumaczy. Warto jednak zauważyć, że zamówienia były realizowane bez przetargów, co budzi pewne kontrowersje.
Choć wydatki na gadżety mogą wydawać się wygórowane, władze miasta wierzą, że przyciągną one turystów i wzmocnią wizerunek Łodzi. Jak widać, promocja miasta nabiera nowego wymiaru!
Na podstawie: Źródła









