Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Microsoft wkracza na rynek stacjonarny!

Microsoft wkracza na rynek stacjonarny!

Microsoft wkracza na rynek stacjonarny!

CZQ>PL>MARKETING
Microsoft wkracza na rynek stacjonarny!

Microsoft zaskakuje branżę technologiczną, planując otwarcie sieci sklepów stacjonarnych w Stanach Zjednoczonych. Choć szczegóły uruchomienia pozostają nieznane, wiadomo, że firma chce naśladować sukcesy Apple oraz Sony.

Warto przypomnieć, że już w czerwcu 2008 roku Microsoft uruchomił sklep internetowy, który obsługuje klientów z wybranych krajów Europy Zachodniej. Obecnie, z niecierpliwością oczekujemy, jaką strategię przyjmie gigant w zakresie sprzedaży bezpośredniej.

Otwarcie salonów stacjonarnych oznacza, że Microsoft zamierza zacieśnić relacje z klientami, oferując im unikalne doświadczenia oraz bezpośredni dostęp do produktów. Jakie innowacje zaskoczą nas w nowych lokalach?


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.