Rząd w kryzysie: Chaos w komunikacji

Rząd w kryzysie: Chaos w komunikacji

CZQ>PL>MARKETING
Rząd w kryzysie: Chaos w komunikacji

Polityka informacyjna rządu w obliczu kryzysu wymaga pilnej rewizji. Felieton Pawła Wrońskiego w Gazecie Wyborczej wskazuje na niespójność i chaotyczność działań komunikacyjnych premiera i ministrów. Publicysta zauważa, że nie tylko społeczeństwo, ale także ministrowie i posłowie są zaskoczeni oświadczeniami rządu.



Wroński podkreśla, że brak nowego rzecznika po dymisji Agnieszki Liszki jest dowodem na słabość polityki komunikacyjnej rządzących. To niedopatrzenie może prowadzić do dalszego osłabienia zaufania społecznego.



W artykule przywołane są także doświadczenia amerykańskie, które pokazują, jak ważna jest spójna i przejrzysta komunikacja w trudnych czasach. Wroński wzywa do natychmiastowych działań, aby poprawić sytuację.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.