Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Asbis: Wzrost w Polsce mimo spadku przychodów

Asbis: Wzrost w Polsce mimo spadku przychodów

Asbis: Wzrost w Polsce mimo spadku przychodów

CZQ>PL>MARKETING
Asbis: Wzrost w Polsce mimo spadku przychodów

Asbis, znany dystrybutor komponentów IT, opublikował wyniki za trzeci kwartał 2008 roku, które pokazują niewielki spadek przychodów na rynkach wschodnich. Jednak w Polsce sytuacja wygląda zupełnie inaczej - przewiduje się wzrost o 50% w stosunku do roku 2007.



Przemysław Wierzbicki, przedstawiciel firmy, podkreśla, że zmiany w strukturze organizacyjnej pozwoliły skoncentrować się na sprzedaży produktów, które przynoszą najlepsze wyniki. Dzięki temu Asbis nadal utrzymuje silną pozycję na polskim rynku.



W Polskim portfolio, sprzedaż komponentów stanowi około 40% przychodów, a sprzedaż serwerów i produktów mobilnych to dodatkowe 30%. To pokazuje, że Asbis skutecznie dostosowuje swoją ofertę do potrzeb klientów.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.