Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowy aktywizm i jego wpływ na marketing - Zmiany w PR

Nowy aktywizm i jego wpływ na marketing - Zmiany w PR

Nowy aktywizm i jego wpływ na marketing - Zmiany w PR

CZQ>PL>MARKETING
Nowy aktywizm i jego wpływ na marketing - Zmiany w PR

Zmieniający się świat marketingu przynosi nowe wyzwania. Zjawisko nowego aktywizmu staje się poważnym zagrożeniem dla firm, zwłaszcza w kontekście rosnącej liczby organizacji pozarządowych (NGO).

Według raportów ONZ, obecnie istnieje prawie 40,000 międzynarodowych NGO, a ich liczba może się podwoić do 2050 roku. Oznacza to, że coraz więcej organizacji może wpłynąć na otaczający nas świat.

W miarę jak agencje rządowe zaczynają ograniczać swoje budżety, NGO szybko przejmują ich rolę w przestrzeni publicznej. Ich socjalne, polityczne lub religijne cele mogą znacząco wpłynąć na reputację firm i ich strategie marketingowe.

Firmy muszą zatem dostosować swoje podejście do komunikacji, aby nie tylko reagować na zmiany, ale także aktywnie uczestniczyć w dialogu z NGO oraz społecznościami, które reprezentują.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.