Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Canyon wchodzi na rynek detaliczny - wyzwania i nadzieje

Canyon wchodzi na rynek detaliczny - wyzwania i nadzieje

Canyon wchodzi na rynek detaliczny - wyzwania i nadzieje

CZQ>PL>MARKETING
Canyon wchodzi na rynek detaliczny - wyzwania i nadzieje

Punkty sprzedaży Canyona stają przed wielkim wyzwaniem na rynku detalicznym. Dystrybutor Asbis stara się wprowadzić produkty własnej marki, jednak konkurencja staje się coraz bardziej zacięta.

Monika Kosowska podkreśla, że trzeba zacząć od podstaw. Kluczowe jest stworzenie rynku dla produktów Canyona, a w tym celu wprowadzany jest nowy program partnerski. Liczy się na to, że ułatwi on promocję marki.

Produkty Canyona, takie jak klawiatury, MP3, myszki, słuchawki i kamery, są już dostępne w większości większych sklepów. Jednak najważniejszym wyzwaniem pozostaje ich reklama. Promocja marki Canyon będzie kluczowa dla jej sukcesu na tym wymagającym rynku.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.