Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowy Kompas Żywieniowy Nestlé: Innowacyjna Kampania PR

Nowy Kompas Żywieniowy Nestlé: Innowacyjna Kampania PR

Nowy Kompas Żywieniowy Nestlé: Innowacyjna Kampania PR

CZQ>PL>MARKETING
Nowy Kompas Żywieniowy Nestlé: Innowacyjna Kampania PR

Pełka PR zrealizowała nową kampanię informacyjną dla Nestlé Polska, wprowadzając na rynek nowy system oznakowania opakowań produktów - kompas żywieniowy®.

Projekt ten jest pierwszym wspólnym przedsięwzięciem Nestlé i Pełka PR, mającym na celu edukację konsumentów na temat zdrowego odżywiania. Kampania obejmuje m.in. relacje z mediami, co ma na celu dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców.

Inicjatywa ta jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie konsumentów zdrowym stylem życia oraz ich potrzebą lepszego zrozumienia etykiet produktów spożywczych.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.