Polityczne orędzie Kondrata – Co z marketingiem banku ING?

Polityczne orędzie Kondrata – Co z marketingiem banku ING?

CZQ>PL>MARKETING
Polityczne orędzie Kondrata – Co z marketingiem banku ING?

W najnowszym orędziu Marka Kondrata, emitowanym w radiu i telewizji, zwraca się on do „narodu” potencjalnych klientów banku ING. Choć może to brzmieć ciekawie, rzeczywistość jest nieco inna.

Reklama, która ma przyciągnąć klientów, niekoniecznie spełnia swoje zadanie. W rzeczywistości, skupienie na polityce w kontekście bankowości może być ryzykowne. Wizerunek banku nie zyskuje na sympatii, gdyż polityka w Polsce budzi wiele negatywnych emocji.

Warto zadać sobie pytanie, czy taka kampania marketingowa ma sens. Czy rzeczywiście przyciągnie nowych klientów, czy raczej zniechęci ich do korzystania z usług banku?


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.