Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowe wyzwania Bartłomieja Wojdaka w marketingu Portu Łódź

Nowe wyzwania Bartłomieja Wojdaka w marketingu Portu Łódź

Nowe wyzwania Bartłomieja Wojdaka w marketingu Portu Łódź

CZQ>PL>MARKETING
Nowe wyzwania Bartłomieja Wojdaka w marketingu Portu Łódź

Bartłomiej Wojdak, od września 2016 roku, pełni funkcję Marketing Managera w Porcie Łódź, który należy do IKEA Center Polska. Jego głównym zadaniem jest budowanie długofalowej strategii komunikacji oraz promocji tego miejsca.



Wojdak odpowiada za realizację działań wizerunkowych, eventowych oraz kampanii reklamowych, w tym projektów Out Of Home (OOH). Dodatkowo, zarządza komunikacją w mediach społecznościowych, co jest kluczowe w dzisiejszym świecie marketingu.



Przed objęciem stanowiska w Porcie Łódź, Wojdak był dyrektorem Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą w Urzędzie Miasta Łodzi. Jego doświadczenie w promocji oraz marketingu zdobyte przez 11 lat w Gazecie Wyborczej czyni go cennym nabytkiem dla Portu Łódź.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.