Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Edelman traci kluczowych pracowników: Co to oznacza dla agencji?

Edelman traci kluczowych pracowników: Co to oznacza dla agencji?

Edelman traci kluczowych pracowników: Co to oznacza dla agencji?

CZQ>PL>MARKETING
Edelman traci kluczowych pracowników: Co to oznacza dla agencji?

W 2023 roku agencja PR Edelman zmaga się z poważnymi zmianami kadrowymi. Jak informuje Puls Biznesu, w marcu firma rozwiązała umowy z pięcioma pracownikami z przyczyn ekonomicznych, co jest elementem reorganizacji zespołu.


Wśród tych, którzy odeszli, znajduje się trzech dyrektorów: Dariusz Chomka, Wioletta Buczek i Agnieszka Kępińska. Ich rezygnacje mogą wpłynąć na przyszłość agencji, zwłaszcza że po odejściu Wioletty Buczek zrezygnowano z prowadzenia relacji inwestorskich.


Pomimo tych zmian, Jarosław Bańda, zastępca dyrektora zarządzającego, zapewnił, że sytuacja agencji jest stabilna. Czy jednak te reorganizacje wpłyną na dalszy rozwój Edelman? Czas pokaże.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.